Sara Díaz. Directora de formació i innovació a Barcelona Activa. Ajuntament de Barcelona

Treballar amb El despertador, ja sigui des de la vessant de formació en temes de competències com des de la vessant del coaching, ha estat i és una experiència molt rica, no només pel tipus de formació en competències que desenvolupa, sinó també per les competències que aplica en la relació client-proveïdor. L’experiència de Barcelona Activa corrobora que estem molt contents amb la professionalitat, amb els continguts i metodologia de l’entitat i, sobretot, amb el compromís amb la nostra organització.

Ser un equip petit però gran a la vegada fa que, a nivell de gestió, sigui molt fàcil treballar-hi perquè sempre tenen backup, això és molt important. Tenen molta flexibilitat en horaris i dies, i això facilita moltíssim la gestió, que és un element a tenir en compte quan s’estan gestionant tantes activitats i usuaris a la vegada. Es pot confiar molt en la capacitat de resposta a la demanda, en qualitat i quantitat, i això també és una garantia important.

Pel que fa a la metodologia, valorem molt positivament l’aplicació del learning by doing, potenciant l’experimentació, la vivència en primera persona i la ressonància dels usuaris, ja que incorporen molt millor el desenvolupament competencial, no només en l’àmbit d’orientació i recerca de feina, sinó en qualsevol àmbit de la seva vida.

Pel que fa a les valoracions dels usuaris, sempre han estat molt bones per tot aquest acompanyament que fan, la capacitat d’empatia i, sobretot, la part de desenvolupament competencial no només des d’un marc teòric (que també tenen), sinó tota la part vivencial.

I com a proveïdors també estem molt satisfets ja que responen a allò que se’ls demana. També tenen la capacitat de detectar necessitats des del propi usuari i a partir d’aquestes necessitats ens han fet propostes d’activitats molt punteres.

Categories: